Butte College

Uvod

Pročitajte zvanični opis

О Бутте Цоллеге

Бутте колеџ служи 13.000 ученика сваког семестра и представља регионално акредитовани Цоммунити Цоллеге се налази само 75 миља северно од Сакрамента, смештен у подножју Сиерра Невада. Главни кампус је одређен Вилдлифе Рефуге, а заснива се на 928 хектара што га чини једним од највећих заједница колеџима у Калифорнији.

Бутте Колеџ нуди квалитетно образовање, где студенти могу да бирају од преко 160 академских програма. Цоллеге нуди степени са гарантује трансфер до Калифорније државних универзитета-са преко 25 сарадник у уметности за трансфер и сарадник у науци за пренос степени. Бутте Цоллеге има највећу брзину преноса на ЦСУ, Цхицо, а многи од наших алумни имају успешне каријере у ватру, медицинске сестре, спровођење закона, заваривање, бизнис, рачунарске науке и више. Са својим изузетним наставних програма и истичу техником, Колеџ је стекао одличну репутацију за висок квалитет општег и трансфер образовања и каријере и припреми техничке вештине.

Мисија колеџа

бутте колеџ

Бутте Колеџ нуди квалитетно образовање, услуге и обуку радне снаге за студенте који теже да постану продуктивни чланови разноликог, одрживог и глобалног друштва. Припремамо наше студенте за цјеложивотно учење кроз мајсторство основних вештина, остваривање степени и сертификата, као и остваривању каријере и трансфера путева.

Национални Лидер у одрживост

Бутте Цоллеге има дугу историју одрживости.

У 2011. години, Бутте Колеџ је постао први колеџ да постане "мрежа позитивна," што значи да је колеџ имао капацитет да генерише довољно струје од својих соларних низова у потпуности отклоњен свој рачун за струју.

Колеџ је дом за 25.000 соларних панела и има способност да створи 6.4 милиона киловат сати електричне енергије годишње или 4,5 мегавата ДЦ - довољно да власт преко 920 домова.

Колеџ је национални лидер за колеџима у одрживости због студентског ангажовања и на колеџу и у заједници, инфузија одрживости у наставни план и програм, развој радне снаге фокусиран на зеленим пословима, ЛЕЕД сертификат зграде, одрживо управљање коришћење земљишта, обновљивих извора енергије и енергетска ефикасност.

Помагање Студенти Суццеед

бутте колеџ

Бутте Колеџ Фондација је непрофитна, 501 (Ц) (3) добротворна организација и служи као прикупљања средстава руку за Бутте Цоллеге. Донације Фондацији помоћ подршке Бутте Студенте и програма. Стипендије могу бити назван у част вољене особе да напусте трајно наслеђе.

КУЛТУРА

Када похађају Бутте Цоллеге, већина наших међународних студената изабрати да живи у граду Цхицо. Чико је мали град сачињен од око 100.000 људи. Са обе Бутте Цоллеге и Цалифорниа Стате Университи, Цхицо у граду, Чико је сигурно као "колеџ град". Као резултат толико ученика, Цхицо испуњен уметности, живости, разноликости и култури једног много већег града у иначе малог сигурном граду. Пријатељски људи могу се наћи разговор са пријатељима на једном од многих локалних ко ффее кућа, упијајући сунце или планинарење заједно у Бидвелл Парк, једног од САД највећих општинских паркова.

Без обзира да ли уживате у планинарење, бициклизам, спортови на води, фотографију или само игра на отвореном са пријатељима, постоји безброј избора за да учествујете у. Летње и зимске спортове и активности се могу наћи лако. Лассен Пеак, Моунт Схаста, Језеро Оровилле и Бидвелл Парк су све у близини и садрже неке од најбољих на отвореном рекреативне места око. Доста ми је природе за неко време? Велики градови попут Сан Франциска су далеко само један дан излет за викенд куповину и забаву!

Дођите и придружите нам да живе и уче у једном од најбољих градова да живе у уједињује Државама. Волели бисмо да вас поздравим!

Још питања? - Један од најбољих начина да добију осећај културе града је поставити локални становник! Слободно емаил Бутте Цоллеге члана особља, Рацхел Воод на воодра@бутте.еду или погледајте наш Међународни клуб Фацебоок страница и поставите расправу тему или погледајте слике снимљене наших чланова клуба.

Кућиште

Бутте Цоллеге Интернатионал Студенти имају различите могућности становања. Да вам помогне у обезбеђивању место да остане током студирања у Цхицо, обезбедили смо неколико опција становања и контакт информације за сваку опцију.

Хоме Стаи / хоме Подели места која сте са локалним породице који је претходно приказан од стране локалне агенције приватне Хоместаи пласмана, Међународни Хоместаи Цалифорниа на чистоћу и сигурност и показује жељу да Хоусе Интернатионал студенте ...

Крејг студент који живи / Студент Хоусинг је популаран за многе први пут бруцоша. Крејг студент који живи се налази у граду Цхицо и честе аутобуса су на располагању да те одведе до главног кампуса Бутте Цоллеге ...

Приватном стану Дневни је популаран за студенте који су независни и траже простор од своје. Већина студената изаберете ову опцију након што су успоставили везе у области и направили пријатеље током прве године ...

Где је Бутте колеџ?

Бутте Цоммунити Цоллеге се налази само 75 миља северно од државног капитала у Калифорнији, Сацраменто.

Изјаве

мурат Каратекели

Хоме Град и држава: Истанбул, Турска

Мајор: Пословни информациони системи

Најбоље ствари о Бутте Цоллеге: Ценим количину разноликости на кампусу који је око мене. Долази из веома велике и метропола, важно је да ми се окружен људима из других култура и средина.

Најбоље ствари о Цхицо: Град је тако пријатељски.

Најбоље ствари о професорима: Они су врло професионални и вољни да помогну студентима са чим.

Преласка на: Чико

Савет за студенте размишљате о студирању у иностранству: Само уради! Видећете разлику да само студирање у иностранству може направити у вама.

схиори Тамаки

Хоме Град и држава: Окинава, Јапан

Мајор: дојење

Најбоље ствари о Бутте Цоллеге: Часова је веома корисно на универзитету; лабораторије и библиотечке делатности су доступне. Природни околина кампуса су тихи и леп и олакшавају да се концентришу на проучавање. је ЛРЦ одлично место за проучавање и има прелеп поглед на долину. Аутобус систем Колеџ је поуздан и лако доћи до.

Професори: Моји професори су веома охрабрујући, посебно мој професор говор, Дејвид Пејн. Његова класа је занимљив и тера ме да мислим о многим темама. Он је пацијент са мојим језичка баријера и увек ми помаже да се осећате пријатно.

Најбоље ствари о Цхицо: Лако је радити многе ствари у Цхицо. Можете куповати или идите на Бидвелл Парк за опуштање. Волим да користим библиотеку ЦСУ, Цхицо да студирају ноћу. Цхицо Сејф Ридес су слободни и да се осећам сигурно кад хоћу да идем кући касно ноћу од центра града. Мој пријатељ и ја волим куповину у Аттиц Треасурес у центру да пронађу цоол винтаге одећу, стари намештај и прибор.

Пренос: Ја ћу бити преноса на Иавапаи Цоллеге у Аризони да настави своју Нурсинг дозволу.

klima: Свиђа ми се климу у Цхицо; се осећа веома сличан Окинава хладним зимама и топлим летима.

Коментари: Мој Највеће изненађење је како пријатељски људи у Цхицо су. Било је тако лако да се спријатељи са другима.

савет: За оне који су с обзиром студирају у иностранству, рекао бих, "До ит." Постоје јединствени искуства које можете имати само студирање у другој земљи. Моја искуства су узбудљиво и изазовно и знам да су развили свој карактер и унутрашњу снагу.

Белкис Брицено

Хоме Град и држава: Каракас, Венецуела

Мајор: мода

Најбоље ствари о Бутте Цоллеге: Свиђа ми се језик лабораторију. Професори и особље су веома пријатељски. Зграда Чико центар је веома удобан и пријатан за студије у. Мој професор је веома добар у се сви учествују.

Најбоље ствари о Цхицо: Људи у Цхицо су веома пријатељски, има веома мало саобраћаја у односу на моју кућу и да се осећа веома сигурно и чист. Мислим да је добро место да уче енглески, јер су људи су тако пријатељски и пацијент са мном Чико. То је такође лепо да Чико има Универзитет у граду; то доноси културу и много занимљивих људи.

Коментари: Ја кажем својим пријатељима и породици да Бутте колеџ и Чико осећа слично на село у Венецуели, злочин је мали, он је миран и безбедан.

савет: Да студенти с обзиром студирање у иностранству, ја бих им да ствара нове могућности да науче још један културу која се не би могла да има од код куће. Можете побољшати своје знање енглеског језика много брже и стекну нова искуства нисте могли до код куће. Студирање у иностранству отвара свој ум потпуно нова искуства.

јун Накамииа

Хоме Град и држава: Токио, Јапан

Мајор: посао

Најбоље ствари о Бутте Цоллеге: Јер Чико је мали град, искушења и сметњи у великом граду као што Токију нису ту да ме одврати од мојих студија. Професори су тако помоћи са мојим разлике језика. Такође волим изборе различитих спортских класа као што су кошарка и сновбоардинг.

Пренос: Ја сам с обзиром преласка на УЦЛА, Университи оф Орегон, односно Универзитета у Вашингтону.

Најбоља ствар у вези Цхицо: Мирној атмосфери олакшава да студирају и људи су тако лепо овде.

савет: Ако желите да побољшате своје знање енглеског језика, је одлично место да уче Северне Калифорније, постоје многи добри људи да разговарам са и његова лако да се концентрише и научити овде.

Кисхани Кирубахаран

Хоме Град и држава: Канди, Шри Ланка

Мајор: Социологија

Најбоље ствари о Бутте Цоллеге: Особље и Факултет овде изаћи из путу да ми помогне. Атмосфера на универзитету је веома тих и миран. Волим свој глуме; то ме је изложен нешто потпуно ново. У Шри Ланки, нема комбинација у истом обиму као и овде у Цхицо и учествују у њима ми је дао сасвим ново искуство.

Најбоље ствари о Цхицо: Људи су овде тако пријатељски. Чуо сам да пре него што сам дошао од других у Шри Ланки који студирали овде, а његов прави, то је највећи разлог зашто сам изабрао да останем овде. Волим да се дружим са својим пријатељима током ноћи или викендом и иду у биоскоп или на куглање.

Пренос: Ја сам сада с обзиром преласка на ЦСУ, Цхицо.

klima: Долази из климе која мења веома мало од сезоне до сезоне, волим све јесењих боја и променљивим бојама сезоне.

савет: Проучавајући у иностранству, учите да живе самостално; Научила сам да више одлука сама и научила да управљају своју слободу времена. Рад док иде у школу је такође ново за мене и било је добро искуство за науче да управљају свој буџет и уштеди више новца сада да сам ја тај који је то зараде. Само тако што студира у другој земљи пробати да ли стекну искуства која ће учинити да стајати на своје ноге. Многи људи су ми рекли да то не радим пре него што сам отишао; Рекли су ми да ће бити тешко. Понекад је тешко, али вреди сваки дан.

ана Асис

Хоме Град и држава: Рио де Жанеиро, Бразил

Мајор: театар

Омиљени ствари о Бутте Цоллеге: Особље и Факултет овде изгледају врло неформално у свом приступачност. Иако дефинитивно постоји поштовање за своје позиције, они чине да се осећам као пријатељ и увек помози ми најбоље што могу. Допада ми се да је то мали колеџ; ово директно доводи до више пажње од факултета и особља, као и. У Бутте, особље и способност знати своје име; те знају као особу уместо само једног броја у гомили. Такође је веома лако направити пријатеље овде у Цхицо; многи људи су млади ту и спремни да вам помогну.

Омиљени ствари о Цхицо: Када сам дошао из веома великог града, био сам изненађен што волим малог града атмосферу. Иако постоје мање људи око него у Бразилу, и даље може да задовољи много људи и ја сам направио неке од најбољих пријатеља које сам икада имао. Имам одличне пријатеље из разних земаља.

Преласка на: неодлучан

Највећи изазови: Највећи изазов за мене иде у школу и био умешан у атлетици у исто време. Пошто сам на женском фудбалском тиму, ми често путују и тако морам бити дисциплинована о времену проводим у атлетици и студија. Је укључен у фудбалском тиму је такође дозвољено да путују још више. Схватио сам колико је било лако да иде у Сан Франциско и другим градовима Баи Ареа за викенд.

Савет за студенте узимајући у обзир студирање у иностранству: Ја бих рекао да сваки ученик с обзиром студирање у иностранству да вреди. Мој савет би био да се отвореног ума; морате бити отворени за нове идеје и искуства. Мораш бити у стању да напусти део себе и своје културе, иза, али то не значи да изгуби. Имам прилику да рудник сваки дан поделе, али ако нису опен миндед, ја не бих могла да уче о другим културама. Живим у близини студенте из целог света, а ја волим то. Ако желите да дођеш овде и једу само храну из своје матичне земље и само желе да говоре на свом матерњем језику, можда и остати код куће, јер нећете осетити шта студирају у иностранству има да понуди.

Ova škola nudi programe:
  • енглески језик

Programi
Тренутно нема програма за приказ

Молимо вас да конкретизујете претрагу горе, погледајте наше популарне категорије испод или извршите претрагу кључних речи.

... or simply by choosing your degree: